with a mop and bucket
Tracking: kaguranzu

Just hit 12 am and I’m off to bed

1 notes | posted 4 hours ago | Reblog |


WOO finally finished c:

But aww, Grell’s voice <3


Oh Sebastian, you’re a fucking show off


he’s still at it i’m cracking up so much


HE’S S TILL LAUGHING OMG


omg Sebastian you’re such an ass


orangesage:

If you ever hate or are embarrassed by the Naruto fandom, just remember it didn’t join in an alliance with One Piece and Bleach and make something embarrassing like SuperWhoLock.


I watched Kuroshitsuji back in the day when I didn’t know of fandoms or AMV’s or tumblr or anything like that. Watching anime was a casual hobby I did after school (or what Americans would consider high-school) on the internet when I was bored (anime doesn’t exist on TV here) and had nothing to do. Inuyasha was the first one, and I watched that in 5th year, idk what that is called in America but its the second last year of high-school.

After I finished sixth year, I had to move away to the countryside. I lost contact with a lot of my friends :( I only came down to see them like once a month. I ended up turning what was a casual hobby into a bit of an obsession. I seen all the yaoi’s and I watched animes like Kuro and Durarara and went to a few con’s. After I while I started getting into AMV’s, made online friends and eventually tumblr happened. Then I moved BACK to the city… but the area I’m in is still pretty secluded. Parents still wanted that countryside life… but to still be “near” people. YEAH, IF YOU HAVE A CAR, THEN SURE.

Anyway, I remember shipping SebaCiel and feeling really uncomfortable about it. Again, this was before I knew anime peeps and fandoms. Heck tumblr didn’t even exist then.

I really couldn’t help shipping it tho.

Tumblr made me see how popular it was, but I’ve never let myself be swayed by any of that. If I like/love a ship, its my own choice. I still always loved SebaCiel, there was just always so much on it that I could never keep track. I’d call it my Kuro yaoi OTP tho, yeah.

Watching this new season brings back all the feels. I fucking love Sebastian. He’s a gentleman when he has to be, and when he turns into a bamf, he treats people in different ways. Generally he punches men, seduces women, and teases children.

But the way he acts with Ciel, his somewhat strict, usually cranky looking Master, is just like… Omg I just love it. I especially love when Sebastian has the upperhand and he’s like >:3 and Ciel is like D:< Guh, I don’t mean to get all yaoi fangirly but its like a “seme” who knows he’s cornered the “uke” into doing something he’s been dying to do. Something humiliating… (I’ve seen a LOT of yaoi >w>) It’s the kind of subtle fanservice I adore.

Sebastian’s teasing nature is my fave thing fnjwk What a seductive asshole <3


15 mins waiting and its only 2 mins loaded OTL

1 notes | posted 6 hours ago | Reblog |



OH found it on another site

Excellent~


Guuuuh, c’mon Kuro! Why aren’t you out yet? ;w;

I gotta be up early for the beach/hill-climbing, then I gotta get back and shower for a house-party since the dude’s parents are away (idek who the dude is), and then I gotta get home at a somewhat suitable hour so that I won’t be hungover the next day for a mates going away party since he’s going to Australia or something fnjkw I won’t have any other chance to watch this damn thing so hurry uuuuuuuup


lilaira:

ocelotcommander:

daftcake:

omg did u see that ghost

When I saw that and thought it can’t get better

it did


leesleftarm:

lalnascastle:

IF YOU DONT GET EXCITED OVER NATURE THEN WHAT DO YOU EVEN GET EXCITED ABOUT

I LOVE THE WHOLE WORLD IT’S SUCH A BRILLIANT PLACE BOOMDEYADAH BOOMDEYADAH BOOMDEYADAH


securelyinsecure:

Clair Huxtable shutting down men’s outdated opinions on female menstruation (◡‿◡✿)

Clair was always dropping truth bombs…